poniedziałek, 3 grudnia 2018

Związek z 50 letnim mężczyzną

Chociaż to rak budzi w rodakach największe emocje, niezależnie od płci, zabijają nas najczęściej choroby krążenia - prawie kobiet i mężczyzn. Nie lubię przesady w żadną ze stron, ma być zadbanym mężczyzną, ale nie wymuskany. Odkąd pamiętam, zawsze podobali mi się starsi mężczyźni – swą opowieść zaczyna Marianna (lat), wciąż zakochana w swoim 40-latku.


Z chłopakami w moim wieku nie było o czym rozmawiać. Gdy poznałam Adama, on miał lata, ja dopiero 23.

Parę miesięcy temu w pracy poznałam faceta duuużo starszego ode mnie (ja 2 on 50). Od początku facet dziwnie zachowywał się wobec mnie. Czasem mam opory, żeby mówić obcym ludziom, że jestem związana z mężczyzną starszym ode mnie o lat – przyznaje 32-letnia Magdalena Cydejko, weterynarz.


Jej związek z 60-letnim Jackiem (szefem kliniki weterynaryjnej, w której oboje pracują) trwa już czwarty rok. Duża różnica wieku w związku wcale nie musi być czymś negatywnym. Różnica wieku w związku – starszy mężczyzna, starsza kobieta.


Dla wielu dojrzałych mężczyzn kobiety w ich wieku są trudniejszymi partnerkami.

Są zbyt wymagające i oczekują równorzędnych relacji. Mniej doświadczona życiowo dziewczyna chętnie przystaje na warunki, z których większość dyktuje mężczyzna. Im młodszy i ładniejszy „towar”, a starszy partner, tym gorzej dla obojga w opinii życzliwych. Z drugiej strony jednak związek z młodszym też nie jest powszechnie akceptowany.


Jeśli a) nie jesteś znaną aktorką, która właśnie promuje film, b) dobrą znajomą sprawnego chirurga, który umie ci wymazać z twarzy jakieś lat życia lub c) obiektem taktycznego posunięcia redakcji, która margines różnorodności przelicza sobie na wizerunkową walutę, istnieją niewielkie szanse, że jako kobieta ok. Mam odmienne zdanie, sex z 50-letnim mężczyzną to porażka. Przykro to powiedzieć, ale interes w tym wieku go już nie kreci Nie wiesz, co piszesz. Sex z mężczyzną po to jest w ogóle to! Chyba jesteś bardzo młoda, jeśli myślisz, że.


Bliski związek daje mężczyźnie bezpieczną przestrzeń doświadczania trudności życiowych. Może być onieśmielony kobiecą umiejętnością radzenia sobie z wyzwaniami stojącymi przed parą i emocjami, które zwykle w związku rządzą. Nie chodzi o to, że kompletnie się na tym nie znamy, po prostu zwykle nie jesteśmy do tego. Niektórym mężczyzna nawet na rączkę jest mieć dwie kobiety, jedna do garów i dzieci a druga do przyjemności… Znam wspaniałe kobiety które zostały porzucone przez mężczyzn, bo dom z trójka dzieci czy dwójką już był dla niego nie na rączkę… a skoro się wydało to trzeba było zrobić porządek.


Fizyczna strona naszego związku jest cudowna - przekonuje w mediach Marjorie McCool. Kyle zawsze miał skłonność do dojrzałych partnerek. Jako 18-latek przeżył inicjację seksualną w ramionach 50-letniej kobiety.

Potem umawiał się już tylko z pensjonariuszami domu starców, z którym do dziś chodzi na randki. Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem.


On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. ALE: sama jestem w związku z lat starszym partnerem i uwierz mi,że czasami bywa ciężko. Różnice poglądów czy inne priorytety to norma. Często wynikają z tego konflikty.


Jestem z nim w stałym związku,za rok ślub,ale mimo to obawiam się,że coś nie wyjdzie. I gdyby nie to,że serce wybiera a nie rozum,to może dziś byłabym sama. Posłuchajcie Renaty, 36-letniej dziennikarki. Spora część kobiet, która decyduje się na związek z żonatym mężczyzną, nie jest świadoma swoich motywacji. Taka relacja bywa efektem nieświadomego lęku przed prawdziwą bliskością.


Relacja z żonatym to przecież forma związku niemożliwego, więcej w nim oddalenia i tęsknoty. Bardzo często związek z dojrzałym mężczyzną rekompensuje dziewczynom kiepskie relacje z ojcem. Zapewne masz rację ,każda ze stron znajduje w takim związku to czego nie mieli w poprzednim.


Kobiety zdają się we wszystkim na. Ja nie planowałam związku z młodszym mężczyzną,to pierwszy taki mój związek. Prawdę mówiąc w tamtym czasie wogóle nie chciałam żadnego związku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty