poniedziałek, 3 grudnia 2018

Poznam

Przystojnego, zadbanego, bez nałogów. Takie ogłoszenia jeszcze do dziś znaleźć można na łamach regionalnych gazet. Najczęściej znajdują się w specjalnych rubrykach towarzyskich. Najbardziej aktualne oferty - Gratka.


Gdy widzisz w gazecie ogłoszenia pani szuka pana lub pani pozna pana, uśmiechasz się lekko? Niezręcznie Ci dać takie ogłoszenie?

Myślisz, że dziś ogłoszenia: poznam pana przeniosły się do internetu, czyli do sieci? Tu też odbywają się poszukiwania miłości na poważnie. Parę słów o mnie xD Z uśmiechem na twarzy idę przez życie Wysoki brunet z ciemnymi oczami. Badoo - czatuj, randkuj i spotkaj się z ponad 4mln osób. Dołącz do naszej społeczności i poznaj nowych przyjaciół w Twojej okolicy.


Po 30-tce - poznajmy się - Forum dyskusyjne. For centuries before the Christianization of Polan Poznań (consisting of a fortified stronghold between the Warta and Cybina rivers, on what is now Ostrów Tumski) was an important cultural and political centre of the Polan tribe. Poznam dziewczynę - Forum dyskusyjne.


Witam poznam wolna kobietę najlepiej pannę , co szuka też stałego poważnego związku , takiej która można darzyc miłością i zaufaniem i jest zaradna życiowo , co będzie mieć wspólne plany na przyszłość.

Mieszko I, the first historically recorded ruler of the Polans, and of the early Polish state which they dominate built one of his main stable headquarters in. Z tej strony wolny kawaler miły uczciwy bez nałogów na codzien pracujący. Ponad 4mln osób znalazło miłość na Badoo.


Twoje szanse na znalezienie kogoś wyjątkowego są większe niż gdziekolwiek indziej! Chce zaznaczyc na poczatku ze nie szukam ofert typu przelotne znajomosci,romanse itd. Nie mam na to czasu i najmniejszej ochoty.


Wiec prosze darowac sobie takie propozycje. Jestem kobieta mam41lat i szukam kogos z kim mogla bym sie zaprzyjaznic(nic poza tym). Kogos kto jest wyrozumialy pogodny empatyczny wrazliwy. Kogos z kim mozna porozmawiac posmiac sie ale tez kogos przy kim. Poproś o zamieszczenie zdjęć.


Rabka-Zdrój Randki i przyjaciele Pani szuka pana. Nie szukam stałego związku ale też nie szukam jednorazowej przygody. Chętnie poznam kogoś ciekawego.


Witam Nie jestem ideałem i takiego nie szukam Lubie pogadać i pośmiać się i taka osobę chętnie poznam Nie interesują mnie seks oferty ani panowie którzy. Interesuje mnie tylko dłuższa znajomość z jednym bardzo realnym i konkretnym Panem. Nie ukrywam, że szukam mężczyzny wysokiego, powyżej 52-roku życia.


Ciekawych znajomych, inteligentnych, minimum ze stopniem naukowym.

Chciałbym poznać fajną dziewczynę otwartą, która razem ze mną wybierze się na dziką plażę i bez żadnych ubrań. Witam jestem Ĺ ukasz mam lat jestem sympatycznym facetem lecz samotnym poznam rĂłwnieĹź sympatycznÄ kobietÄ by czasem popisaÄ pogadaÄ tak zwyczajnie szukam przyjaĹşni jeĹ li czujesz siÄ czasem samotna napisz. Dział: Przyjaźń : Ogłoszenie matrymonialne.


Przede wszystkim kultury i szacunku. Poza tym dobrze byłoby gdybyś był życiowo zaradny, miał poczucie humoru i realnej chęci nowej znajomości. Szukam Pana miłego, sympatycznego, wesołego z odrobiną humoru do tańca i do spędzania miłych chwil razem, opiekuńczego. Wymaga to wzajemnego poznania się, akceptacji i uczucia.


Jednak nie interesują mnie spotkania, związek bez zobowiązań. Ważne jest to aby mezczyzna odpowiadający na moje ogłoszenie szukał i oczekiwał tego samego. Więcej informacji w prywatnej korespondencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty