poniedziałek, 21 stycznia 2019

Co pana wkurwia

Subscribe Subscribed Unsubscribe 1. Co Pana najbardziej denerwuje Desant Desant. Wkurwia mnie wydarzenie z Pana Tadeusza. Społeczność wszystkich wkurwionych na wydarzenie z Pana Tadeusza. Panie doktorze ciagle jestem wkurwiona, wszystko i wszyscy mnie wkurwiają, a najbardziej wkurwia mnie to, że wszystko mnie wkurwia, prosze mi pomoc!


Czy próbowala Pani w jakiś sposób się wyciszyć, uspokoić, np. Bracia, ponieważ właśnie obejrzałem film Pana z kanału Bądź Na Bieżąco o tym, jak r Awięc zmanipulował jego materiał, postanowiłem że dziś albo w najbliższym czasie (niestety znowu zachorowałem), nagram o tym materiał. Proszę o pytania do Pana Awięca w nadchodzącej audycji. Słowo denerwuje czy irytuje jest zbyt delikatne, są pewne sprawy, które mnie jako faceta po prostu wkurwiają i gdy ich doświadczam przepalają mi się ze złości zwoje. Dlatego postanowiłem wypisać kilka rzeczy, które działają na mnie (i nie tylko) jak płachta na byka.


Chociaż nie powiem, miewam dni, kiedy wkurwia mnie dosłownie wszystko #128521;. Pan sobie już wybrał, co jest dla pana dobre. Pisanie, prawda… OK, ale jak już pan się za to bierze, to niech to będzie zgodne z językiem polskim. Nic tak nie razi jak grafoman, próbujący czarować swoim doświadczeniem zawodowo-życiowym, który jest na. Sprawdziłem kto to taki, poczytałem komentarze na YT.


To jest proszę Państwa - TRENER I MÓWCA MOTYWACYJNY, PSYCHOLOG BIZNESU. Kolejny po metrach kwadratowych nosa Łukasza brodaty pajac, który nagle stał się wielkim trenerem i mówcą? Mimo mojej w zasadzie pacyfistycznej postawy, naprawdę mam ochotę wyzwać na ubitą ziemię każdego buraka, który mówi TAK dla całkowitego zakazu aborcji w Polsce. Ja wiem, że dla niego (bo to oczywiście niemal zawsze jest ON) to tylko „posiadanie własnego zdania”.


Typowy wkurw to oznaka ludzkiej bezsilności wobec czegoś, co najczęściej jest efektem głupoty innego człowieka. A to ktoś zajedzie nam drogę, a to baba w urzędzie mówi, że brakuje nam jakiegoś kwita, żeby załatwić sprawę. Jeszcze jedno w temacie zabójstwa tej dziewczynki. Czytam, że powinno się kolesiowi łeb uciąć, wykastrować, ręce poucinać, nogi połamać, powiesić, zrzucić z mostu i chuj wie co jeszcze. Pan jest z tego samego miasta co ja, a ja Pana nigdy w banku nie widziałam.


Niestety wyświetliło sie jej dostępne środki - to nic wielkiego ale jak na Polskie warunki dla takiej biurwy to Kokosy. Kurczę nie mogłem zakończyć rozmowy,. No tak - w CVT jest to naturalne, w DSG wkurwia. Dlatego automatu już nie chcę - to zwykły prymityw który zmienia biegi jak debil.


Może już elektryki będą lepsze i tańsze, jak będę zmieniał samochó to problem skrzyni rozwiąże się sam. I po raz pierwszy w życiu, bo mi wstyd. Miałem przez kilka dni depresję, kiedy zrozumiałem, że nie stać mnie na kupno nowego samochodu. Honda, cena kilka tysięcy, czyli biorąc pod uwagę standardy zachodnie samochód niższej klasy średniej. Mam już nawet swój system posiłków weekendowych dostosowany do drzemek Jaśnie Pana żeby trafić z „potrzebami” w najdogodniejsze godziny.


Co pana wkurwia

Spróbuj kobieto pójść „za potrzebą” i zamknąć za sobą drzwi! Takich rzeczy się nie robi na dworze Króla Bakusia I. Również czynem pokazuje, że jest feministką, ponieważ zamiast czekać jak mimoza, aż życie jej coś przyniesie, sama to bierze – pożegna się z krajem, który choć ją wkurwia, to kocha przecież, wyjdzie ze swojej strefy komfortu i zadba o siebie. JOANNA: „Od dawna już nie mieszkam w Polsce. Jezus powiedziaĹ do swoich uczniĂłw: â Pozyskujcie sobie przyjacióŠniegodziwÄ mamonÄ , aby gdy wszystko siÄ skoĹ czy, przyjÄ to was do wiecznych przybytkĂłw.


Jak mnie wkurwia jak ktoś mówi mi, albo komuś innemu, jak ma żyć. Kumpel jest programistą, zarabia jakieś 9k netto. Django Unchained :) Ta cała bawełna i plantacja bez pana. Witam Pana, myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby abyście zaczęli razem chodzić na spotkania Odnowy w Duchu Świętym, dzięki temu będzie Pan miał okazję zaobserwować co się dzieje na takich spotkaniach i zweryfikuje Pan swoje wątpliwości. Przede wszystkim małżonkowie, którzy są w kryzysie powinni ze sobą dużo przebywać.


Butelka – debiutancki album grupy Butelka. Okładka płyty przedstawia ordery gitarzysty zespołu. Podczas prac nad albumem doszło do zmiany basisty, który nagrał bas dla utworu „10-ty grudnia”. Mnie osobiście wkurwia jak pisze maila z kolei do kogoś i pustak za każdym razem odpisuje dzień dobry w kolejnym mailu. Nie chcę już mówić, co tam jest o tych ze zgniecionymi jądrami, co nie są godni wejścia do zgrupowania Pana.


Za takim podejściem to każdy będzie na dymał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty