poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Lubię patrzeć na moją żonę z innymi facetami

Uwielbiam się z nią kochać sam na sam i jest nam bardzo przyjemnie, a te wszystkie sytuacje z innymi facetami zdarzają się raczej rzadko i są traktowane jako dodatkowa bardzo przyjemna przygoda, choć z drugiej strony trochę tych sytuacji było. Mąż stoi z boku i przygląda się jak żona flirtuje z innymi Panami. W tym przypadku można zrealizować coś więcej niż tylko kuszenie. Można tańczyć z nowo poznanym Panem i pozwalać mu na dotykanie swego ciała a to tylko spotęguje całą sytuację całe doznania! Lubię patrzeć na moją żonę z innymi - pytanie zadane przez użytkownika portalu samosia.


Nawet nie wiecie jak bardzo mnie kręci kiedy widzę moją zone z innym a do tego widze, że jej się to podoba że jest jej dobrze. Looking for an old soul like myself. My interests include staying up late and taking naps. If you are a middle-aged man looking to have a good time dating man half your age, this advertisement is for you. Find single woman in the US with relations.


Download The latest Movies And Music Albums Only Here. Takie są FAKTY w moim przypadku. Marcin, KOCHAM MOJĄ ŻONĘ, NIE CHCĘ BYĆ „POD PANTOFLEM, ale na pewne ustępstwa iść muszę. Dla mnei ważne jest, czy jeśli żona mówi, to mówi prawdę, jeśli twierdzi, to nie kłamie… TO BUDUJE RELACJE i takie rzeczy, a nie czy z klubu wyszedłeś „z łupem” czy z „łupniem”. Właśnie tak lubię ruchać z innymi facetami moją Natalię.


Uwuelbialem patrzeć jak moją panią zapina chętny napalony facet. RALES: Byliśmy z żoną na imprezie karnawałowej w zastępstwie za znajomych, którzy musieli pilnie wyjechać. Co bardziej wrażliwi mają nawet wyrzuty sumienia, że tak obrzydliwie wykorzystują swoje ukochane… Warto chyba zatem więcej rozmawiać o seksie. Kobiety są szczęśliwsze z facetami nie zadzierającymi nosa, a to koreluje z ogólnie postrzeganą atrakcyjnością tylko do pewnego stopnia.


Gwiazdy męskiej populacji to jedno, ale bezczelny karakan pracujący nad tym, aby jego atrakcyjna partnerka straciła wszelką pewność siebie- obserwowałam w życiu. Drogą dedukcji jeśli mężczyźni czytają moją stronę, to odstają od innych mężczyzn poglądami, a więc w tej logice jesteśmy tacy sami, jak inni. Jeśli synonimem prawdziwego mężczyzny ma być głupota, naginanie pojęcia równości, brak szacunku do siebie i naiwność, to nikt z nas nie powinien chcieć być takim mężczyzną. Moje braki doświadczenia z innymi facetami powodują teraz moje cierpienie. Nie mam pojęcia co mam zrobić bo sfera seksu z moim mężem leży -a ja tylko w snach jestem szczęśliwa w łóżku z kimś innym.


Nie pasujemy do siebie pod tym względem. Wzięła go w dwa palce i stwardniał wysuwając się z brzucha na trzy centymetry. Pocierała paluszkami aż trysnęło przezroczyste, pozbawione plemników nasienie.


Myślisz Izunia, że będziemy mogli się normalnie kochać. Czasem ci pozwolę, ale raczej będę się spotykała z innymi facetami. Nie nastąpi sytuacja, że ktoś się jej spodoba, że będzie lepszym kochankiem, że będzie miał większego, lepiej całować czy podniecać.


Do końca życia będzie kochać tylko mnie i zawsze będzie do mnie wracać. Czy też fanty z garderoby żon są w puli, teoretycznie, jako karteczki z napisem nazwy danej części garderoby - mąż przegra żona wymienia garderobę na karteczkę, zdejmuje i oddaje wygrywającemu, wygra ma na sobie wraz z karteczką w garści. Zauważyłem, że rozmowa ta zaczęła podniecająco działać na moją żonę.


Pytanie do Pań - co w takiej sytuacji jest dla Was takie podniecające, co Was jara, jaki jest najlepszy scenariusz. Zaręczyła, że spędziła z nią trochę czasu w pracy i nie powie o niej takich rzeczy - Uwierzyłem jej. Wyszła z tej sytuacji bardzo sprytnie, zachęcając żebym ją przeleciał, troszeczkę naciągając teorię o moim dużym członku, bo na pewno wielkością się nie wyróżniał. Teraz moja Żona wsadziła go do buzi i próbowała wpychać głęboko jakby chciała pokazać, że ona zrobi to lepiej. Była świetna, w końcu ona wie, co lubię.


Uczę o czym mają rozmawiać i jak zdobywać takie kobiety, które się im podobają. Likwiduję problemy z brakiem pewności siebie z kobietami. Pomagam też odzyskiwać byłą partnerkę (żonę lub dziewczynę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty