środa, 26 czerwca 2019

Przykre historie

Jest szansa na zamontowanie paneli fotowoltaicznych na potrzeby mieszkania w bloku, ale jest to bardziej skomplikowane. Jeżeli chcemy sobie coś takiego zainstalować na budynku, musimy mieć zgodę współwłaścicieli. Nie chcę generalizować, ale znam bardzo przykre historie. Z drugiej strony wspólnota mieszkaniowa czy spółdzielnia.


O tym jak niebezpieczne mogą być kobiety przekonałam się na własnej skórze. Czasy tej historii sięgają moich młodzieńczych lat, kiedy jako młoda licealista przeżyłam piekło w swoim życiu.

SMUTNA HISTORIA Z MOJEGO ŻYCIA 1. Pewnego, razu zaprosiła, mnie koleżanka na urodziny ja przyszłam przyszła cała klasa (oprócz chłopaków i mojej przyjaciółki) Ta co miała urodziny okropnie mi robiła przykrość i wrzeszczała na mnie na zaczęłam płakać A one plotkowały na mnie i na moją przyjaciółkę co nie przyszła A ja tylko siedziałam w kącie i płakałam PO. Nie ponosimy odpowiedzialności za treści nadsyłane przez użytkowników w portalu. Niektórzy mówią, że kto się czubi ten się lubi, a ja z biegiem czasu na 1 się z tym zgadzałam. Innym razem, niektóre historie wydają nam się trochę naciągane - a wy uważacie, że tekst jest bardzo zabawny. Liczy się opinia większości, dlatego nie bądź obojętny głosuj.


Chcesz, żeby historie tutaj zamieszczane były jeszcze śmieszniejsze? Jakie śmieszne historie się Wam przydarzyły, lub Waszym znajomym? Mogą to być historie, które opowiedzieli Wasi znajomi, ale są zmyślone :) Mojej przyjaciółki mama ma restaurację.

Od lat przychodzi tam codziennie starszy, niepełnosprawny umysłowo człowiek, pomaga robić różne rzeczy, jakąś kasę za to. Dziecko specyficznie poczęte i inne przykre historie. Przyjrzyjmy się temu co dzieje się w Polsce raz jeszcze.


Przede wszystkim mieliśmy wielką akcję dezinformacyjną. Ordo Juris i zwolennicy ich ustawy dwoją się i troją próbując sprzedać propagandę, że nie jest groźna dla. Serwis publikujący śmieszne historie - demotywatory tekstowe. Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty. Mimo, że życie potrafi dać w kość - każdą wpadkę można obrócić w żart.


Tag: przykre historie ślubne. Najsmutniejszy ślub na świecie. Początkowo zdiagnozowano grypę, prawda okazała się tragiczna. Planowali ślub od dawna, byli parą od lat, ale tuż przed ceremonią rozpętało się prawdziwe piekło.


Park rozrywki Energylandia zapowiada ogromną ofensywę i wielomilionowe inwestycje. A to podobno nie koniec niespodzianek! Depresja może mieć różne oblicza i może dotknąć każdego z nas. Osoby walczące z depresją często z trudem akceptują swój stan i nie chcą, by ktokolwiek wiedział o ich problemach.


Przy okazji trwającego czarnego protestu. Miłosna historia, trochę długa ale warta przeczytania.

Moją a właściwie naszą, bo drugim głównym bohaterem zdarzeń, o których mowa jest moja przyjaciółka. Tytułem wstępu - nie zakładam, że wszystko, co się działo było spowodowane jakaś paranormalną aktywnością, jednak do tej pory. Mimo, ze historie osobiste moga byc przejmujace, to sa zazwyczaj zmyslone. Tacy ludzie to profesjonalisci, którzy wymyslaja dramatyczne historie aby wzbudzic Twoje wspólczucie, czesto wlaczajac w to historie o chorobach, tragicznych zdarzeniach losu jak wypadki i inne przykre historie.


W książce All that is bittersweet aktorka opisuje przykre historie z dzieciństwa. Wyznaje, że jako 10-latka była molestowana seksualnie przez osobę z rodziny. Czym mobbing różni się od dyskryminowania czy molestowania w pracy? Czy i jak pracownik ma udowodnić mobbing czy molestowanie? Czy należy nam się odszkodowanie?


Audycja na antenie Programu Polskiego Radia co środę po godz. MINI-PORADNIK Mobbing, dyskryminacja i molestowanie Nagranie z dn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty