wtorek, 4 czerwca 2019

Utrzymanka inaczej

Tagi dla wyrazów bliskoznacznych słowa utrzymanka. Spis tagów dla wyrazów bliskoznacznych słowa utrzymanka: inne określenia słowa utrzymanka, wyrazy bliskoznaczne do słowa utrzymanka, inaczej utrzymanka, inaczej o utrzymance, synonimy do wyrazu utrzymanka, synonimy do słowa utrzymanka, synonim utrzymanki. Jak inaczej można nazwać słowo utrzymanka?


Jakie inne formy posiada słowo utrzymanka? W naszym słowniku synonimów języka polskiego istnieje wyrazów bliskoznacznych dla słowa utrzymanka. Hasło krzyżówkowe „metresa” w słowniku szaradzisty.


Synonimy te podzielone są na grupy znaczeniowe. Jeżeli znasz inne znaczenia dla hasła „metresa” możesz dodać je za pomocą formularza dostępnego w zakładce Dodaj nowy. Pamiętaj, aby definicje były krótkie i trafne.


W społeczeństwach feudalnych, dwór był ośrodkiem rządu jak i miejscem rezydowania monarchy. Przed okresem renesansu, kurtyzany świadczyły usługi przekazywania dygnitarzom informacji, których ze względu na poufność nie chciano ujawniać sługom. W Europie okresu renesansu, kurtyzany odgrywały bardzo.


Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam, działania mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu na stronach. Hasło do krzyżówki „Kochanka” w słowniku szaradzisty. Zaraz powiecie, że jest inaczej, pieniądze się nie liczą i ma szansę zabłysnąć w inny sposób, ale wszyscy wiemy, jak to wygląda. Kasa to niestety synonim męskości.


Kto jej nie ma, ten niech na nic nie liczy. Z jednej strony piszesz, że masz takie podejscie, iż kobieta powinna rewanżować się za płacenie na randkach zaproszeniem do siebie np. Ludzie nie dopuszczają myśli, że można ułożyć sobie życie tak, a nie inaczej. Ciekawe, że nie ma kontrowersji, gdy facet jest młodszy. Te z agencji, mówi Joanna Sztobryn-Giercuszkiewicz, uważają, że to ich fach stały lub tymczasowy, ale jest, jaki jest.


Marice mówiły, że prostytutka nie wybiera klienta. Wchodzi na nią kto i jak chce. Utrzymanka to styl życia - Na tego typu portalach styl życia utrzymanki jawi się jako piękny i romantyczny - mówi Irena Dawid-Olczyk. Jednak w wielu przypadkach nastolatki zamieszkują u swoich partnerów dobrowolnie i wyrażają zgodę na pożycie.


Nie prosiła o to, ale sam proponuję. Jak słyszę, że ma sprawę do załatwienia, czegoś potrzebuje albo trzeba za coś zapłacić, to portfel sam mi się otwiera. Może ją w ten sposób rozpieszczam, ale to nie dlatego, że ona tego ode mnie wymaga. Nikt mi też nie powie, że w ten sposób kupuję sobie.


Niektórzy wychodzą bowiem z założenia, że skoro wydadzą np. Wyrachowane bycie utrzymanką. Zorganizowane wyjazdy na narty – studenckie, rodzinne i dla singli. Maria, lata: To mi się wydawało takie naturalne, że skoro on zarabia, a ja zajmuję się domem, to on będzie mi dawał pieniądze.


Ale ani ja go nie prosiłam, ani on mi nie proponował. Wówczas nie mówi się, że to sponsoring. Nie zamierzam nikomu tłumaczyć, dlaczego mam prawo kochać”, powiedziała tabloidowi. Z mojej młodości zapamiętałem, że w ten sposób określano kobiety, które obecnie nazywa się sponsorówkami, czyli luksusowe prostytutki, które swoje ciało. Tymczasem utrzymanka ma być jego jedyną kobietą.


Od prostytutki wymaga tylko seksu. Kobieta musi mnie intrygować na każdym polu, inaczej jest trudno – mówił sponsor. TV - Grosicka o porażkach męża: Nie użalamy się nad sobą - Zgrupowanie w Arłamowie właśnie dobiegło końca. W poniedziałek polska reprezentacja przeniosła się do Warszawy, by rozegrać ostatni mecz przed wyjazdem na mistrzostwa świata w piłce nożnej.


Dochód mojej żony wynosi tyle ile mój, a więc z pewnością więcej niż zero. Codziennie słyszę, że jestem ze starszym facetem, ponieważ zależy mi na pozycji i pieniądzach. Wykonuję trzy czwarte pracy związanej z kontraktami Karola, promocją programów i wybieraniem ofert. Faworyta,metresa,przyjaciółka, powiernica, nałożnica,flama,kochanka,metresa.


Zdaję sobie sprawę,że krytyka poleje się strumieniem. TV - Przetakiewicz zdradza: Wstrzymałam budowę willi - Joanna Przetakiewicz to niewątpliwie prawdziwa gwiazda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty