poniedziałek, 7 października 2019

Blogi do poczytania

O modzie, o urodzie, o zdrowiu i gotowaniu. Jestem tam gościem codziennym :). Kolejny talent Ewy Minge Komentarze: 0. Nie znałam wtedy jeszcze pojęcia „lifestyle”, więc równie często pojawiały się też „ciekawe blogi o życiu”, zamiast obecnie typowych blogów lifestylowych.


Akcja SHARE WEEK to zawsze jest dla mnie taki czas, że zaczynam realnie myśleć o wiośnie. Swietnie sie je czyta, mi sie bardzo podobaja mam na =dzieje ze przeczytasz =D 1.

Jak blogi zmieniają życie – przykład z dzisiaj – weszłam na Twojego bloga, przeczytalam powyższy tekst, weszłam w link do Twojego posta o makijażu, obejrzałam kawałek filmiku o rozcieraniu cieni do powiek i, zaskoczenie, okazało się, że mam pędzelek do rozcierania w swojej kosmetyczce, a spisałam go już na straty, bo moim. Toplista jest reklamowana, a więc zagląda na nią wiele osób. Jak trafić na najlepsze blogi? Najciekawsze, wartościowe blogi lifestylowe w sieci. Ciekawe blogi i fajne strony internetowe dla kobiet.


Zawsze w weeken jak już przeczytam wszystkie książki z mojej biblioteczki (na zdjęciu), chwytam za tablet i biorę się za blogi. W ślad za Andrzejem Tucholskim z bloga Jest kultura, pomysłodawcy corocznej inicjatywy „Share Week”, w której autorzy polecają autorów, polecam kilka swoich ulubionych blogów. Podkreślapodaję dziś linki tylko do części blogów, które lubię.


Kto jest najczęściej i najchętniej polecaną blogerką w Polsce?

Kto inspiruje i namawia do dobrego innych autorów? Jaką zmianę najważniejsi twórcy wywierają na swoich najaktywniejszych odbiorcach? Z okazji nowego badania na temat różnic damsko-męskich w mózgach, polecę Wam dzisiaj parę rzeczy do poczytania na ten temat… co jest oczywiście wymówką dla bezczelnej autopromcji :) Ale, ale – w przygotowaniu nowy artykuł, więc mały przegląd argumentów (czy przypomnienia, jak sam podchodzę do sprawy) może się przydać. Oprócz tego zaglądam nie tylko na blogi podróżnicze.


W tym celu bardzo regularnie zaglądam na: Marta Pisze. Fantastyczny blog o tym, jak się ogarnąć. O życiu, byciu pozytywnym, spełnianiu marzeń, realizacji swoich celów, przedsiębiorczości, organizacji czasu, szczęściu oraz wszystkich innych rzeczach, których nie da się poszufladkować. Albo mnie edukują, albo poruszają ważne tematy, albo mnie bawią, albo mnie w jakiś sposób rozwijają. Katalog blogów w serwisie Blogi.


Do Poczytania Już dawno przekonałam się, że planując kolejne podróże dużo więcej ciekawych informacji można znaleźć na blogach podróżniczych niż w przewodnikach. I dlatego chciałabym podzielić się z Wami dobrymi blogami podróżniczymi do których zaglądam, nie tylko poszukując informacji o konkretnych miejscach. Coś ci opowiem – powiedział kilka wieczorów temu mąż, gdy wyszedł z sypialni synka. Oderwałam się na chwilę od niecierpiącego zwłoki robienia kanapek czy czegoś równie pilnego.


Wszystko o grach na PC, PSi Xbox One - newsy, zapowiedzi, recenzje, publicystyka. Kody do gier, darmowe gry i wyprzedaże, a także wiele więcej! Do poczytania Dziś kilka moich wierszy w nowym numerze czasopisma Helikopter.


Dar z niczego miesięcy temu Druga strona medalu. Ostatnio mam dosyć dużo okazji do wypowiadania się na temat sztucznej inteligencji.

Kiedy ostatnio badałaś cycki? Oczywiście, że pisząc ten wpis umówiłam się już na wizytę u lekarza, do czego Cię namawiam. Inne blogi: Ekodomek – blog opisujący budowę w podobnej technologii, jeszcze szybszą. Kulinarne wzloty i upadki czyli pobieżny przegląd kuchni koreańskiej. Byłby dokładniejszy, gdyby mój mąż nie odmówił współpracy i nie uparł się na pizzę co drugi wieczór.


Polska-Holandia ma swoj blog. Blog to nie tylko materiały do poczytania, ale też webinary i kursy online, częściowo bezpłatne. Do tego mnóstwo materiałów video dla osób ciekawych świata i chcących poznać kulturę i zwyczaje niemieckiego obszaru językowego. Funkcjonowanie ludzkiego umysłu, nie jest jedyną rzeczą, którą w rzeczywistości rozumiemy o wiele gorzej, niż nam się wydaje.


Od prostych mechanizmów, takich jak spłuczka w toalecie czy zamek błyskawiczny, przez skomplikowane technologie, takie jak internet, olbrzymie przedsięwzięcia jak bostoński “Big Dig”, po abstrakcyjne byty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty