wtorek, 22 października 2019

Opowiadanie o koncercie

No wiec musze napisać do poniedziałku opowiadanie które zaczyna sie od słów : nigdy nie zapomne tego dnia. Oczywiście chce napisać o tym ze byłam na koncercie Green Day. Zobacz odpowiedź na zadanie: Napisz opowiadanie o kolejnym koncercie w czsie którego spotkali się Laura i młody człowiek w brązowej kurtce. Przedstaw wydarzenie które miało wpływ na ich dalsze losy. Po długim czasie, gdy bohater popadł w depresje i zupełny brak wiary w cokolwiek, ktoś zaczyna się nim interesować: Coraz mniej pauz, co świadczyć może o niepewności bohatera.


Ogłoszenie to krótka i treściwa forma pisemna, która służy podaniu do publicznej wiadomości jakiegoś faktu czy informacji. Wejdź i dodaj zadane wypracowanie, projekt, prezentację. Jesienny Spacer- opowiadanie na konkurs o tematyce lasu, zwierząt występujących w drawskim parku krajobrazowym.


Kontynuowałyśmy nasz spacer a Magda opowiadała mi o koncercie muzyki elektronicznej, na którym była tydzień temu. Ja niestety nie mogłam z nią pojechać dlatego, że byłam chora. Byłem wczoraj, to jest w sobotę, na koncercie. Grał w Opolu Łona z Webberem i The Pimps, więc nie iść - grzech ciężki i debilizm wtórny, pierwotny i ostateczny, bo za darmo i nawet nie trzeba się namęczyć. Każda jej forma zawiera ślady głębokich wzruszeń i emocji, przenosi pamięć o czasie minionym, chroni od zapomnienia chwile.


Tutaj jest miejsce dla Ciebie. Jeśli pisałaś, piszesz lub pisać zamierzasz, nie chowaj efektów swojego natchnienia do szuflady, podziel się nimi. Tu nikt nie ocenia, nie krytykuje. Gdy Ania wisiała na palu wystającym z jeziora, podpłynął do niej Gilbert.


Dziewczynka nie miała wyjścia, więc przyjęła pomoc chłopca. Ale gdy Gilbert poprosił Anię o przyjaźń dziewczynka stanowczo odmówiła. Później jednak żałowała, ale duma nie pozwoliła jej przebaczyć Gilbertowi. To był już ostatni rok szkoły.


A oto zwycięskie opowiadanie Irminy. Zanim zaczniecie czytać włączcie piosenkę Down To Earth Miałem lat byłem w Kanadzie na mojej trasie koncertowej, ten wieczór miał być wyjątkowy miałem wystąpić w Stratford w moim rodzinnym miasteczku. Byłem szcześliwy nie wiedziałem że moje życie zaraz zamieni sie w koszmar. Gdy zbliżyłam się do głównego wejścia, jedni zaczęli przeraźliwie piszczeć, drudzy zaczęli śpiewać jedną z moich piosenek, niektórzy płakali, a inni stali jak słupy patrząc z niedowierzaniem.


Od razu się szeroko uśmiechnęłam. Całe opowiadanie będzie z ust Ariany) Siedziałam w kuchni i jadłam śniadanie gdy zaczęły się wiadomości. Mama podgłośniła telewizor ,najpierw mówili o pogodzie ,a później o liniach lotniczych i koniec. Wiadomość z ostatniej chwili. Opowiadanie o One Direction;) Życie nie jest ważne gdy nie ma się przyjaciół.


Może akurat się uda i nasze marzenie o koncercie One Direction w Polsce spełni się. Wypróbuj aplikację sameQuizy. Szybsza, lepsza, wygodniejsza. Wpis na blogu o pierwszym koncercie – wersja 1. We’re giving our first concert! We chose this place because there is a lot of space and it was cheap to rent.


W końcu sierpnia byłam także na koncercie zespołu Enej, który grał w Bełżycach. Tańczyłam i śpiewałam razem z nim, ponieważ bardzo lubię ten zespół i ich piosenki. Będę się z nim widział to mi więcej opowie, sprzedał mi tylko że za trzecim razem jak go dobrze tableta chwyciła i wypił energy drink a to młócił ją pół filmu bezlitośnie prawie uszu mu nie podgryzała i plecy poorała, nie mówiąc o koncercie zawsze była głośno jękliwa. Chce, żeby wszystkie instrumenty na koncercie wypadły jak najlepiej. Dodała, że bez pałeczki nie daliby sobie rady i dlatego ona, wiolonczela, będzie wykonywać jej polecenia.


Opowiadanie o koncercie

Post na blogu zespołu o pierwszym koncercie. Twój zespół muzyczny planuje swój pierwszy koncert. Na prowadzonym przez Ciebie blogu: - poinformuj, gdzie koncert się odbędzie, i uzasadnij wybór tego miejsca - opisz, jak przygotowujecie się do występuWskazówki jak napisać opowiadanie po niemiecku. To jest moje i mojej przyjaciółki opowiadanie o One Direction. Proszę piszcie w komentarzach co sądzicie itp.


Bardzo potrzebuję Waszej opinii ;) Jeżeli się nie spodoba to nie będzie sensu dalej to ciągnąć. Rozdziały będę dodawać tak mniej więcej co tydzień! Więcej o tym, jak powinna zostać skonstruowana zgoda na rozpowszechnianie wizerunku przeczytasz w odrębnym artykule. Jeśli chcesz zostać o nim powiadomiony, zapisz się na newsletter – formularz na końcu tekstu.


Tym razem jednak wiele osób także spośród jego fanów może uznać, że przesadził. Nie dość, że na koncercie Behemotha doszło do skandalicznej sytuacji, to jeszcze „Nergal” umieścił to w mediach społecznościowych. Nie jestem weteranem, ale widziałem sporo rzeczy (…) Nie mam problemu, gdy pojawia się niewielka dawka. Fiuu o mały włos by mnie zobaczyli, a jak by się tak stało to pewnie by mi żyć nie dali. Przechodząc zobaczyłam plakat gdzie była informacja o koncercie 30stm.


Wracając nuciłam sobie WMYB ta piosenka na prawde zaraża! Wróciłam do hotelu i położyłam się spać, jednak nie mogłam. Wzięłam do ręki zdjęcia Zayna z autografem i całowałam je. O 11:wstaliśmy, ponieważ o 13:mieliśmy samolot do Polski.


Opowiadanie o koncercie

Opowiedziałam Mai co stało się na korytarzu jednak ona powiedziała,że to był tylko raz i już o mnie nie pamięta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty