piątek, 8 listopada 2019

Pani ortodontka

Abrahama 1 przy jeziorku Balaton. Z cyklu poznaj swojego lekarza stomatologa, przedstawiamy: dr Beatę Witecką. Pani doktor przyjmuje u nas w poniedziałki, czwartki i piątki i zajmuje się leczeniem dzieci i dorosłych w zakresie: stomatologii zachowawczej, endodoncji i estetyki.


Anetta Howorus-Bartoszcze Grzegorz Bartoszcze. Absolwentka higieny stomatologicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Regularnie podnosi swoje kwalifikacje w zakresie ortodoncji oraz profilaktyki próchnicy. Pani Marta to oaza spokoju, a wyrozumiałością mogłaby obdarować pół miasta! Zapraszam do specjalistycznego gabinetu ortodontycznego na warszawskiej pradze (os. Gocław). Dorosłym oferujemy pełną gamę aparatów stałych dobrą dostępność lekarzy ortodontów oraz rozsądne ceny usług.


Self motivate goals driven with more than few years on middle management position in worldwide corporation. Specjalistyczna Praktyka Stomatologiczna. Knowing how to: setup a challenging but achievable targets, building a team from group of people, get yes in negotiations process, read and understand PL reports, build market strategy for new products, use market opportunities to develop new business.

Czy ktoś leczył bądz leczy swoje dziecko u tej Pani? Pani ortodontka powinna Ci wszystko wyjaśnić jak u niej będziesz. Na rozmowie wszystko jest powiedziane. Ile będzie wszystko trwało, jaki aparat będziesz miała i ile czasu. Ogólnie aparat stały nie jest to tania inwestycja.


Jestem Wam winna relację z kolejnej wizyty adaptacyjnej w ramach projektu Gabinet Przyjazny Małemu Pacjentowi. Mogłabym napisać kilka zdań o tym jak było fajnie i przyjemnie jak świetnie dzieci bawiły się ze stomatologiem i jak to dobrze, że są wśród nas tacy cudowni. Niemiła ortodontka, kiedy powiedziałam ała usłyszałam że mam się nie drzeć i że jestem pierwszą osobą, która mówi ała.


Na dodatek podczas robienia wycisku pani wbiła mi paznokcia w wargę i stwierdziła, że jakbym siedziała bez ruchu to byłoby w porządku, a ja nawet nie drgnełam. Cieszę się, że już nie muszę do niej. Pani Karolina : monety, kielichy, as monet dolozone wisielec XII Pani Agnieszka : Cesarz IV, monet, rycerz mieczy dolozone mieczy No i gdybym nie dołożyła kart były by lepsze z tych dwóch to chyba bardziej efektywna byłaby Pani Agnieszka. Mam lat, od roku nosze aparat ortodontyczny.


Górny łuk aparat samoligaturujący, na dolny łuk aparat orto. Za wizyty prywatne co 2-miesiące płaciliśmy zł. Profilaktykę stomatologiczną prowadzimy u innej Pani na co ortodontka nie protestuje a nawet daje wskazówki np które zęby mleczne usunąć.

Dokładnie wyjaśnia sytuację i szczegółowo odpowiada na wszystkie pytania. Poza tym nie trzeba tam siedzieć godzinami w kolejce :) Rodzic. Napisane dni oczekiwania a wizyta dopiero we wrześniu.


Pani ortodontka, która nigdy nie powinna pracować w tym zawodzie. Dzięki niej muszę przejść skomplikowaną operację zgryzu o koszcie kilkudziesięciu tysięcy złotych, gdyż bez skrupułów leczyła mój zgryz i zęby metodą, na której albo się totalnie nie zna albo ona po prostu nie istnieje. Temat odnośnie pani Ziębakowskiej przyjmującej na Kopernika.


Słyszałam, że przyjmując na kasę nie jest zbyt miła, ale ja na szczęście chodzę prywatnie i jest przemiła. Jaka pani jest i ile aparat już wiem - ale pytanie do osób, które u tej pani robiły - jak długo nosiliście? Został mi przedstawiony plan i kosztorys leczenia ale kiedy zapytałam się o umowę to Pani zrobiła wielkie oczy i powiedziała że nie robią z pacjentami żadnych umów. Ortodontka Ziębakowska - Ostrowiec. Powiem tak: rozsądna ortodontka.


Byłam ostatnio na konsultacji u Dr Chebel - rzeczowo przedstawiła mi problem mojego uzębienia. Może śmiało pochwalić się ogromnym zasobem wiedzy, dodatkowo jest przy tym bardzo uprzejma. Napisałam pani ortodontka bo po prostu nie pamiętam nazwiska lekarza, to wszystko. Tak czy inaczej nie miałam zamiaru nikogo do niczego zmuszać, namawiać, ani niczego reklamować, tylko polecić.


U Pani Dr Ciszek leczyłem się ortodontycznie od najmłodszych lat zaczynając od aparatu ruchomego kończąc aparatem stałym. W tym momencie jestem już jakiś czas po zdjęciu aparatu stałego, efekt utrzymujący się do dziś po zdjęciu aparatu jest bardzo dobry i trwały. Zebraliśmy dane o ponad 489słów kluczowych.


Strona internetowa została założona w Paniortodontka. To pozwala na wykonywanie analizy słów kluczowych dogłębną, poznać interesujące fakty, konkurentów badawczych. Zbieram doświadczenia i opowiadam historie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty