piątek, 21 października 2016

Ciąża w wieku 49 lat

A właściwie – jeszcze później, bo średnia wieku zajścia w pierwszą ciążę na całym świecie i tak znacząco przesunęła się w ciągu ostatnich lat. W Polsce od przełomowego roku. Szanse na zajście w ciążę w wieku lat W czerwcu skończę lat.


Wczoraj odebrałam badanie FSH wykonane w 3. Bo jak miałam sobie poradzić z noworodkiem w moim stanie, w wieku lat - mówi Joanna.

O aborcji nie mogło być mowy, bo Joanna i jej mąż są. Dlatego też w tym okresie najczęściej dochodzi do nieplanowanego poczęcia. Możliwość ciąży w wieku lat Witam Mam lat , nie mam miesiączki już od lipca , w sierpniu odstawiłam antykoncepcje a wczoraj odbyłam stosunek bez zabezpieczenia , dzis sie boję. Cykl miesiączkowy - długość, fazy, dni płodne, ciąża, jak liczyć.


Witaj, moja ciocia uodziła syna w wieku lat, ając już dwudziestokilkuletnią córkę. Całą ciążę się kryła, jakoś wiać, że była zażenowana tym faktem i co? Ciąża w wieku lat - porada - Netkobiety.

To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Panterko, nie wiem na pewno dokładnie, ale moja mama, w wieku lat zaczęła dostawać bardzo nieregularne i obfite miesiączki a potem przwestała. Testy ciążowe wykazywały ciąże (i te domowe i szpitalne).


Okazało sie że to były mięśniaki macicy. Także może war5to sprawdzić u jeszcze jakiegoś. Zresztą ja też sądziłam a miałam wtedy 17lat że w jej wieku dziecko?


Minęło parenaście lat i sama w wieku zaszłam w ciażę. Co tam jedną po 30-ce urodziłam czterech chłopców. Anną Piekarz-Adamczyk, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, rozmawiamy o tym, czy 50-latka może naturalnie zajść w ciążę, jak medycyna kobietom w kwiecie wieku ułatwia uzyskanie ciąży i czy na polskich porodówkach można już spotkać. Poza tym nie mogą już wtedy zajść w ciążę, mimo że mają jeszcze miesiączkę - jest to wysoce. Znacie osobiście kogoś, kto w tym wieku rodził?


Wygląda na to, że chyba ciąża a jednak nie menopauza. Na razie nikt nie wie i szybko nie będę mówić. Czy możliwa jest ciąża w wieku lat ? Od kilku lat obserwuję zmiany klimakteryjne.

W ciągu ostatniego roku miałam go w sumie razy z wielomiesiecznymi przerwami. Kobieta w tym wieku łatwiej choruje, łapie infekcje czy jest bardziej narażona na szkodliwe działanie słońca, wzrasta również ryzyko urodzenia dziecka z zespołem Downa. Mimo to, wiele pań świadomie decyduje się na późne macierzyństwo, choć zdarzają się również kobiety dla których ciąża po 40. Amerykańska aktorka Halle Berry, znana z filmów o Bondzie swoje pierwsze dziecko urodziła w wieku 4 a drugie w wieku lat. Kolejnym przykładem może być choćby Uma Thurman, która została mamą również w wieku lat.


Kobieta może zajśc w ciążę jeżeli będzie mieiączkowac. Przeważnie u każdej kobiety nastpuje menopauza w wieku lat. Moja mama ( i ja oczywiście :D ) chcę zajść w ciąże. Byłyśmy u lekarza i powiedział że jest jakieś ryzyko ale jest szansy na zdrowe dziecko.


Trzeba pamiętać, że ciąża u kobiety po roku życia jest niebezpieczna nie tylko dla niej samej, ale niesie także zwiększone ryzyko powikłań u płodu, w tym nieprawidłowości genetycznych. Ocenia się, że ciąż u kobiet po roku. Są oczywiście wyjątki, jedna z moich pacjentek w sposób naturalny zaszła w ciążę w wieku lat.


Doktor Południewski też zauważył, że w Polsce stare matki się piętnuje. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty