środa, 12 października 2016

Życie zaczyna się po 40 blog

Firma COLWAY istnieje już dość długo na polskim rynku, ale ja dopiero teraz skusiłam się na ich produkty. Skupię się bardziej na opisie peelingu, chociaż chusteczki i próbki atelomaski są naprawdę godne uwagi. Wszystko o: życie zaczyna się po 40.


To brednie, że życie zaczyna się po 40-stce. Wika Szmyt ma lata i jeszcze może!

Szmyt emeryturę spędza za konsolą jako DJ w pubie Bolek. Blog dla kobiet z plusem, młodsze również mile widziane, recenzje kosmetyków,. Zaczynam rozumieć dlaczego niektórzy mówią, że życie zaczyna się po czterdziestce. Tak, bo nasze drugie życie zaczyna się wtedy, kiedy zrozumiemy, że życie mamy tylko jedno. Promuj swój blog w Grupie Wzajemnego Wsparcia.


Tak naprawdę życie zaczyna się po 40. Pobierz raport z ankiety: Tagi: kryzys, nowe życie, czterdziestka, hobby, życie po 40.

Choć tu nie ma reguły, ale można przyjąć, że po czterdziestce jesteś mądrzejszy, niż w wieku lat dwudziestu. Masz większą wiedzę o życiu, kobietach, relacjach. Tak, zaczyna się właśnie wtedy, chociaż może nie tak sobie je czasami wyobrażałaś.


Uwierz mi, że ja też nie miałam w planach zmian takich, jakie mnie spotkały. Zero planów z rozpoczynaniem życia na nowo. Nigdy nie jesteśmy za stare na odkrywanie w sobie pasji, na osiąganie sukcesów, na robienie tego, co sprawia nam przyjemność, co daje kopa do działania.


Polka potrafi - Bębenek Magdalena , tylko w empik. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Po przekroczeniu tej magicznej granicy, jaką jest lat, możesz zacząć przemyślenia na temat wielu różnych aspektów swojego życia. Przeczytaj recenzję Życie zaczyna się po 40-tce.


Craft4You - Blog sklepu z materiałami do scrapbooking. KARTKA W PASTELACH godziny temu UHK Gallery - inspiracje. Zrobiłam sobie administrację, wystawiłam fakturki, powpisywałam wydatki i dochody do obu budżetów, zaplanowałam na co wydam kasę w przyszłym tygodniu (księgowy, angielski, brat, żadnych butów) i mam nadzieję, że przyjemniej spędzacie niedzielne wieczory. Osobiście też wolałabym w czyichś ramionach, ale co zrobić. Jestem pewna, że pod tymi słowami podpisze się Jubilat Piotr, który w Mikołajki świętował swoje urodziny :).


Niedawno miałam 3 życie niepoukładane, widoków na poprawę brak, wszyscy mi składali życzenia z okazji 4 bo ktoś puścił plotę, że to już i generalnie mogę zemerycieć #128521;.

Chciałabym również poinformować Was, że blog zostaje zawieszony. Czterdzieste urodziny to moje ukochane wspomnienie – w maleńkim mieszkanku na Saskiej Kępie, przy upieczonym przeze mnie cieście, kilku butelkach niezbyt drogiego wina, z ukochanymi przyjaciółkami, kobietami bliskimi mojemu sercu, ważnymi wówczas w moim życiu, które chciałam mieć tego dnia przy sobie i które też chciały ze mną spędzić ten dzień. Nalałam sobie lampkę czerwonego wina i usiadłam na tarasie bezmyślnie spoglądając na falującą w oddali sylwetkę Manhattanu.


W powietrzu unosił się nieprzyjemny zaduch, a w panującej dookoła ciszy nie słychać było nawet brzęczenia owadów, które najprawdopodobniej poszły po rozum do głowy i na czas upałów w Nowy Jorku odleciały do zimnych krajów. Do wpisu na ten temat zainspirował mnie nie tylko mój własny pesel, ale też całkiem niedawno przeczytana książka Magdy Bębenek „Życie zaczyna się po czterdziestce”. Bohaterkami książki jest kilka kobiet po 40-ce, które opowiadają swoje historie, szczerze i po kobiecemu Oczywiście ta „czterdziestka” jest trochę umowna. Zgadzam się z Tobą, że „życie zaczyna się po „. Aktualnie bliżej mi już do niż i teraz wiem co jest naprawdę ważne lub tak mi się wydaje:-) Na pewno przestałam przejmować się rzeczami, które jeszcze parę lat temu urastały do rangi niemalże kataklizmu, a teraz są porostu mało istotne.


Jeśli stąpasz po drugiej 50-ce swojego życia , zapraszam Cię do mojego świata ! Tu na pewno znajdziesz coś dla siebie , co wprawi Cię w dobry nastrój ! Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Tort - bo życie zaczyna sie po 50-stce. ALBA - BLOG KULINARNY Ostatnie wpisy NIE KOPIUJ. To myśl przewodnia zaproszeń na przyjęcie urodzinowe :). Kiedy mężczyzna staje po „lepszej stronie” czterdziestki, zdarza mu się przeżyć pierwszy poważny kryzys.


Zwie się to „kryzysem wieku średniego”. Ale czy to naprawdę „kryzys”? Wielu z was być może zadaje sobie pytanie, co można jeszcze zrobić po czterdziestce? Odpowiadamy: wszystko, co się chce! Zmiana kodu - cztery z przodu!


To, co zobaczysz w lustrze w dniu 40stych urodzin zależy tylko od Ciebie - bądź więc dla siebie dobry, bo tylko takie nastawienie pomoże Ci spojrzeć przychylniejszym wzrokiem na wszystko co niesie ze sobą przysłowiowa „czterdziecha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty