piątek, 19 października 2018

Czym można zaskoczyć faceta

Nie możesz oczekiwać, że położysz się rozchylisz nogi, a on wskoczy i będzie zadowolony. Jest to coś, co nie dzieje się automatycznie. Co więc możesz zrobić, żeby podnieść jakość Waszego.


Czasami związki stają się nudne. Wkrada się rutyna i przyzwyczajenie.

Bycie osobą nieprzewidywalną może być jedną z najlepszych Twoich cech. Możesz zrobić swojemu chłopakowi super niespodziankę zaskakując go swoją pomysłowością i talentem. Czym zaskoczyć faceta w łóżku? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Poradźcie:) Strona główna Gazeta. Najnowsze Wiadomości Sondaż Wyniki Wyborów Exit Poll. Jak zaskoczyć faceta w łóżku?

Niekiedy wystarczy, że nie zaboli cię głowa akurat wtedy, gdy w nim wzbierze pożądanie. Ostatnio pisze z pewnym chłopakiem i nawet mi się podoba. Fajnie sie z nim pisz i wydaje mi sie, ze on też COŚ do mnie czuje. Jeśli ją naprawde kochasz to nie wiem. Co prawda nie da się uwolnić w pełni od przygnębiającej rutyny, ale można jej przykre skutki zneutralizować.


Stając się wyzwaniem i tajemnicą dla partnera, kimś, kogo on będzie rozpracowywał przez całe życie. Wtedy pytanie, jak zaskoczyć faceta, przestanie istnieć, a codzienność we dwoje stanie się uzależniającą. To tak ogólnikowo, chciałam po prostu napisać, że trafiłysmy na taki sam typ faceta. To co nas jeszcze łączy, to to, że mimo tego, że wiemy jaki jest, że wiemy, że nie mamy przy nim żadnej przyszłosci, to jednak kochamy ich i probujemy ułożyć to, czego. Nie czekaj, aż on zrobi pierwszy ruch.


Wykaż się zainteresowaniem swoim mężczyzną. Powiedz mu, jak wspaniale by było, zachęć go mruczeniem do ucha, dotykiem, pocałunkami. Nie zaczynaj zdania od: „czy możesz mi powiedzieć, dlaczego już się nie kochamy?


Chciałabym mile zaskoczyć swojego chłopaka tzn. Nie musi to być wyłącznie sypialnia. Lubię wieczorami poczytać luźne tematy, więc i sama zakładam.

Mirki i Mirabelki, czym można zaskoczyć niebieskiego w walentynki? Myślałam, żeby go zabrać na Greya bo wychodzi wtedy, może by nas to rozpaliło ( ͡° ͜ʖ ͡°) a potem sami wiecie co. Trochę spóźniony post, ale jednak ważny.


A w zasadzie tym jak je spędziłam. W tym roku wybraliśmy na kolację w nowe miejsce, a w tak zwanym „międzyczasie” obdarowałam mojego P. Oryginalny pomysł na Walentynki to obdarowanie ukochanego faceta prezentem w postaci niezapomnianego przeżycia. Partner z pewnością będzie zaskoczony i jednocześnie zadowolony, kiedy otrzyma w upominku voucher na strzelnicę lub skok na bungee, przejażdżkę monster truckiem czy profesjonalny kurs driftingu.


Kurs strzelania z broni palnej Wyjątkowy prezent dla faceta na Walentynki to. W delcie Orinoko biologowie naliczyli pół miliona gatunków bezkręgowców. Nocą, leżąc pod moskitierą, wyraźnie słyszę, że wszystkie zgromadziły się wokół mojego łóżka. Chodzi o to czy jeśli jest się z facetem w związku to jak go jakoś miło zaskoczyć.


A czym można zaskoczyć faceta skoro już wszytko było ? Portfel, zegarek, koszula, perfumy. Twój facet też już to dostał ? Niego pojawia się problem, że albo już było, albo zbyt banalne. Pomysłu na prezent szukałam ok.


Ja również w tym roku miałem taki problem. Z tym,że my jesteśmy już lat ze sobą. Nie będę jej kupował przecież ządnych miśków czy figurek bo nie dość,że jest to strasznie głupie to jeszcze się kurzy i nie jest do niczego potrzebne. Urodziny, imieniny, rocznice, awans w pracy.


Czasem mamy jednak ochotę na coś więcej niż wyjście po pracy na piwo albo drinka ze znajomymi. Chcemy bawić się w domu lub w wynajętym lokalu, ale jakby to powiedziała młodzież, na. Pierwsza randka, to spotkanie wobec którego zarówno kobieta jak i mężczyzna, mają spore oczekiwania.


Z jednej strony chcemy pokazać się od najlepszej strony, a z drugiej wypada być po prostu sobą i dobrze się bawić, a nuż będzie to początek fajnej znajomości, przyjaźni, może miłości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty