czwartek, 11 października 2018

Samotne matki forum

Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Samotne matki jak sobie radzicie? Witam serdecznie wszystkich, właśnie założyłam konto żeby należeć do jakiegos forum, czuć że jest miejsce gdzie moge wejść i napisać co czuję co się dzieje.


Jeśli kobieta decyduje się samotnie wychować dziecko z nieślubnego związku, często jest skazana na ostracyzm społeczny i niezrozumienie, ponieważ, jak mówi wielu: „sama jest sobie winna”. Witam wszystkie samotne matki między 30-stką a 40-stką i zapraszam do wpisywania się. Chciałabym nawiązać kontakt z osobami w podobnej.

Po co kisić się w związku, który i tak do niczego nie prowadzi. Jak i tak wiadomo, że się nie układa. Różne scenariusze pisze życie. Nie raz jest to po prostu młoda wdowa z dwójką dzeci. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Portal randkowy dla samotnych mam z dzieckiem! Miłość w Internecie dla Ciebie i Twojej pociechy!

Los był dla ciebie łaskawy i obdarzył cię cudownym dzieckiem, które wnosi w twoje życie wiele radości. Dorota Stalińska nigdy nie zdradziła, kim jest ojciec Pawła, którego wychowywała samotnie. Aktorka w wielu wywiadach, których udzieliła. PRAWA OJCA - dyskusja Od dawna obserwuję coś co nazwałbym syndromem samotnej matki.


Piszmy wszystko co związane z tematem. Mąż, którego wybrałam, wspaniały, z szanowanej rodziny, okazał się skrajnie nieodpowiedzialny. Po rozwodzie dostawałam 2zł alimentów. Znalazłam inna pracę, skończyłam studia (kierunki), założyłam własną firmę.


Jesteś samotną matką i chcesz z kimś o tym porozmawiać? Nie wiesz gdzie wymienić się informacjami z innymi matkami? Jeszcze dziś wejdź na forum matek wychowujących samodzielnie dziecko. O pracę ciężko - ja samotna mama będąc ostatnio na rozmowie w sprawie pracy jako niania, wyjawiłam swoje samotne rodzicielstwo, na co pani domu spochmurniała, poniewaz często wyjeżdża na drugi koniec.


Zostałaś sama z DZIECKIEM lub DZIEĆMI i nie wiesz, co dalej? A na jakiej podstawie tak piszesz? Patologia to dla mnie rodzina, gdzie ojciec codziennie bije matke, a dzieci na to patrzą. Wszedzie musimy toczyc walkę i na ogół jej nie wygrywamy.


W Polsce sa taakie przepisy, zeby samotna matke tylko zdołować , a nie pomóc. Sama tego doswiadczyłam, więc wiem co piszę.

Towarzyszy im więc obawa, że nie zdołają połączyć samotnego rodzicielstwa z nową miłością. Już nie przesadzaj, jak facet uprawia seks bez zabezpieczenia to w najgorszym wypadku skończy się alimentami, kobiety akurat mają pod tym względem gorzej. Przecież te samotne matki często są samotne przez nieodpowiedzialnych facetów, miłość mija a facet okazuje się dupkiem, hulaką, bawidamkiem itd a one zostają same z dzieckiem. Ja samotna matką nie jestem, dodatkowo nie brałam pod uwagę przedszkola publicznego, ale dziwi mnie tutaj nagonka na samotne matki.


Przecież jak nie wysle taka matka dziecka do przedszkola, to będzie siedziała na zasiłku. Nie każdy ma możliwosć zapracować na niańkę i jeszcze normalne życie. Szkocji, ma dziecko z anglikiem, który sie nad nia znęcał fizycznie, był aresztowany za to, dziecko było z nią, mieszkała z dzieckiem w domu samotnej matki,.


Wyciągają od Państwa wszelkie dodatki, zasiłki i inną pomoc. U boku oczywiscie czai się stały partner. Normalne rodziny nie mają szans na przyjęcie dziecka w przedszkolu, bo im się należy. Nie wiem gdzie zamiescic watek dawno mnie tu nie bylo. Przygody z kobietami, klamstwa, pijanstwo.


Nie moge raczej juz tak dalej kocham go ale bez niego jest mi lepiej dopiero bez niego w domu czuje ze mam nad czyms kontrole ze sobie radze z nim to wieczny balagan ciagle sie zastanawiam czy sa pieniadze czy nie ma, czy ma prace czy sciemnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty