piątek, 16 listopada 2018

Jestem samotna nie mam znajomych

Nie mam przyjaciół, ani nawet znajomych, nie mam nikogo. Nie mam z kim wyjść gdzieś na miasto, czy po prostu się spotkać i porozmawiać, w związku z czym wiecznie siedzę w domu. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków. Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny. Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc.


Publicznie przyznaję: jestem samotna i nie jest mi z tym dobrze.

Moj mąż bywa calymi tyfodniami na delegacjach a gdy wraca interesuje go jedynie pilot i przeskakiwanie z kanału na kanał. Jestem sflustrowana wsciekla i samotna. Kiedy rodzisz dziecko, przeprowadzasz się do innego miasta czy tracisz pracę, twój krąg znajomych się zmienia.


Pocieszające jest jednak to, że z pewnością prawdziwi przyjaciele cię nie opuszczą, a dodatkowo w twoim otoczeniu pojawią się nowe wartościowe osoby. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Witaj mam lat mam znajomych tylko wtedy jak sie odezwe. Miałam duzo przyjaciół pozakladaly rodziny, inni zmienili miejsce zamieszkania i zaostala mi jedna jedyna przyjaciółka za ktora.

Osoby o imieniu Kobieta Samotna. Nie wiem, czy to odpowiednie miejsce i czy ktoś ma zamiar to w ogóle przeczytać, ale mam ochotę się po prostu wygadać, a że nie mam komu, bo czuję się samotny, to po prostu piszę tutaj. Mam lat, dobrą pracę, paru znajomych, ale ciągle czuję, że jestem samotna.


Chciałabym mieć partnera, być potrzebna, kochana. Niestety całe życie jestem samotna. Jesteś sama, ale to nie wszystko – czujesz się jeszcze samotna, czyli brak partnera jest dla Ciebie bolesny.


Nie masz z kim wyjść do kina, na imprezę albo na zwykły spacer. Od dawna nie byłaś w żadnym związku i już nie dajesz rady, masz dość. A jako para nie macie wspolnych znajomych ? Co do pracy, to miesiac spedzania czasu biurko w biurko to jednak troche malo na to zeby zbudowac jakas bliska znajomosc. Daj sobie i swoim kolezankom biurowym czas.


PL - Mam rodzine , znajomych , a jednak czuje się samotna. Dodaj swoje fotki i daj się poznać ludziom z Twojej okolicy. Bardzo, bardzo spora liczba znajomych, lub znajomych znajomych, takich w sumie poczciwych chłopaków, nieczęsto osób ambitnych, z pasją, oraz całkiem nieźle zarabiających itd.


Także inne osoby, których historie tu czy ówdzie napotkałem. Ma trudności z nawiązywaniem kontaktów, brakuje jej pewności siebie. Nigdy nie byłam duszą towarzystwa, od zawsze miałam góra jedną koleżankę, nikt nie darzył mnie ani wielką sympatią, ani niechęcią.

Byłam, jestem zwykłą dziewczyną, której mogłoby nie być, bo i tak nikt nie zwraca na nią uwagi. Mama jest emerytką, dyspozycyjną (samotna wdowa), w pełni sprawną, z bardzo dobrymi referencjami od osób, których dziećmi się zajmowała. Samotne kobiety szukają miłości z MyDwoje. Ma olbrzymie doświadczenie (ponad letnie) w opiece nad małymi dziećmi. Czuje sie bardzo samotna, ponieważ nie mam znajomych ani nigdy nie miałam chłopaka.


Mam bardzo częste wahania nastroju. Raz jestem wesoła i mam bardzo pozytywne podejście do życia. Zaloguj się na portal randkowy.


Jeśli wolisz poznawać znajomych w realu - zacznij wychodzić. Zagaduj ludzi o dowolne, ale neutralne rzeczy. Atrakcyjna z poczuciem humoru samotna mama (córka) chętnie pozna sympatycznego mężczyznę twardo stąpającego po ziemi. Lubię poznawać nowe osoby mało mam znajomych a lubisz dobry klimat to chętnie spędzę z tobą wolny czas. Ringier Axel Springer Polska Sp.


Pokaż profile osób o imieniu i nazwisku Samotna Samotna. Odka pamiętam, byłam potwornie nieśmiałym dzieckiem z kompleksami, a wiadomo, że takie łatwo nie mają. Już w podstawówce byłam obiektem żartów, wyśmiewania się, choć jeszcze nie było to takie okrutne, najczęściej po prostu siedziałam sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty