środa, 4 października 2017

Ciasto marcinek bez pieczenia

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto marcinek bez pieczenia. Za pierwszym razem ciasto mi smakowało, ale czułam, że wykończenie nie trafiło do końca w mój gust. Zrobiłam go drugi raz, tym razem dodając ulubione dodatki i wyszło idealne.


Wszystkie śmietany ubijamy ze sobą. Kiedy podwoją swoją objętość dodajemy śmietan-fixy, wymieszane z cukrem pudrem i cukrem waniliowym oraz sokiem z całej cytryny. Dodać mąkę oraz sodę rozpuszczoną w drugiej połowie szklanki śmietany.


Podzielić na - równych części , każdą z nich cienko rozwałkować (jak na makaron) i piec osobno w dużej tortownicy (nie trzeba smarować jej tłuszczem) w temperaturze ok. Lista przepisów na ciasto marcinek bez pieczenia z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Marcinek bardzo łatwy i szybki.


W jego skład wchodzą trzy rodzaje orzechów. Tradycja pieczenia akurat tego ciasta sięga sięga carskiej Rosji. Na Podlasie przywędrowała wraz z osadnikami na początku lat XIX wieku. Ciasto styropian, sernik bez sera – przepis.


Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych ciast jakie kiedykolwiek piekłam. Zrobiłam jako ciasto bez pieczenia bo w dziedzinie cukiernictwa jestem noga. I tak: dodałam za dużo śmietany bo nie miałam wystarczającej ilości i słabo mi sie ubiła. Przypomina nieco popularny miodownik lub stefankę – wiele cienkich warstw ciasta przełożonych kremem. W klasycznym marcinku z Hajnówki znajduje się nawet placków!


Ciasto marcinek bez pieczenia

CIASTO Z OWOCAMI BEZ PIECZENIA – pyszne, błyskawiczne ciast,o do którego przygotowania nie potrzebujecie piekarnika. Sernik malinowy z różową czekoladą. Zainspirowała mnie ostatnia wizyta w Ikea ;-). Szwedzki batonik dodaje sernikowi czekoladowo - karmelowej słodkości. Z takiej ilości ciasta wyjdą marcinki o średnicy cm.


Inne przepisy z Świat Ciasta. Kolejna propozycja to ponownie ciasto. To przepis szybki, ale w smaku jest przepyszne! Nowszy post Starszy post Strona główna. Placuszki piecze się bez tortownicy.


Wykraja się tylko okrągły kształt - najlepiej od talerza. Mam na imię Magda i uwielbiam piec ciasta. Mam wrażenie, że w każdym przepisie na ciasto, wyczuwa się odrobinę magii, która po upieczeniu wpływa na każdego.


Bardzo szybko i sprawnie się je przyrządza, następnie czekasz, aż blaty zmiękną w lodówce i gotowe. Szybkie ciasto bez pieczenia, z gotowych herbatników przekładanych kremem budyniowym. Pomysł na ciasto nie jest nowy, ale na Kwestii Smaku debiutuje właśnie teraz. Polecam gdy mamy mało czasu na stanie w kuchni a chcemy czymś zaskoczyć gości ;-) Ważne jest tylko ugotowanie budyniu ze sporym wyprzedzeniem (minimum godzinnym), aby. Sprawdzone przepisy na szybkie, łatwe w wykonaniu i bardzo efektowne ciasta nie wymagające pieczenia.


Są idealne na upalne dni, kiedy nie chcemy włączać piekarnika, a potrzebujemy lekkiego, smacznego deseru. Ciasta bez pieczenia – najlepsze przepisy! To wybawienie również dla tych, którym zazwyczaj nie wychodzą „pieczone” ciasta. Wydawało mi się ogromnie pracochłonne, a swoim wyglądem zobowiązywało do pojawienia się na specjalną okazję. W końcu doszłam do wniosku, że Święta Bożego Narodzenia to ten moment.


Okazja była dobra i gości co niemiara, więc było kogo obdzielić. Całość wymaga kilku godzin chłodzenia, jak każde ciasto na zimno, więc warto zrobić je np. Wielu potencjalnych wykonawców domowych ciast często rezygnuje z przygotowania tego rodzaju smakołyków. Bogate, pyszne ciasto bez pieczenia na herbatnikach z dodatkiem nutelli i mleka w proszku.


Ciasto marcinek bez pieczenia

Aromatyczne dzięki orzechom laskowym, które uprażyłam, aby deser był jeszcze bardziej orzechowy. Przepisy na ciasta bez pieczenia, na zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty