piątek, 27 października 2017

Opowiadanie o harrym stylesie

Historia opowiada o Carrie Wilson i jej chłopaku Harrym, który ma fioła na punkcie zazdrości i bezpieczeństwa. Jakby tego było mało Carrie musi uporać się z przeszłością swojego chłopaka. Mam nadzieję, że dotrwasz z nim do końca, i choć to opowiadanie nie wniesie zupełnie nic nowego do twojego.


Włączyłam tv, czego po chwili zaczęłam żałować. Napewno o was nie zapomniałam. Stwierdziłam, że najpierw muszę dojrzeć do tego by móc stworzyć coś o nieba lepszego od tego co do tej pory czytaliscie.

D ale konkrety: zeby Harry zakochal albo na odwrot w jakiejs dziewczynie i najlepiej zeby cale 1D mieszkalo razem a ta dziewczyna razem z nimi czy zeby sie do nich przeprowadzila. Znam tylko to: Podobno dość zboczone to opowiadanie, ale mam nadzieję, że nie będzie Ci to przeszkadzać. Otworzyłam szerzej drzwi i nie wiedząc, czy jestem już gotowa na ta rozmowę wpuściłam go do mieszkania.


Wstawiam dla Was kolejny odcinek. Podejrzewam, że to może być mój ostatni odcinek przed moja przeprowadzką. Chociaż zrobię wszystko, żeby jeszcze jeden. Louis - starszy, zakochany po raz ostatni. Harry - młodszy, zakochany po raz pierwszy.


Ludzie myślą, że po znalezieniu miłości kończą się wszystkie smutki i problemy.

Ale co jeśli one dopiero się zaczną? Harry nigdy nie był dość odważny by mówić otwarcie o swoich uczuciach- a szczególnie o tych silniejszych niż przyjaźń. Lubi myśleć że jest romantyczny. Chciałby mieć dziewczynę do której mógłby zadzwonić w środku nocy i porozmawiać, twierdzi że to słodkie.


Warto przeczytać czyli dobre i nieznane ff o Harrym. Osobiście uważam, że jest to najlepsze opowiadanie o niewidomej dziewczynie, które czytałam, chociaż jestem zła na autorkę, że zostawiła taki duży niedosyt po epilogu i zaparła się, że nie zrobi części, no ale mówi się trudno. Harrym Stylesie Harry Edward Styles - ur. M:Dobra Rosalie ty stań tu przed Harrym, a Harry obejmij ją w talii.


O właśnie taką, a Harry pocałuj ją w szyję. Nie powiem było mi miło, ale czułam się trochę nie swojo. Idź się przebierz Rosi i zapraszam Louisa. Ten dzień miał być trochę inny niż normalnie spędzone w studiu.


Otóż dzisiaj miałam mieć sesję zdjęciową z jakimś. ZbiĂłr opowiadaĹ o One Direction. Od lat mieszka w sierocińcu. Czy na jej drodze pojawi się miłość ? Kto pojawi się w jej życiu i zmieni je na zawsze.


Na samą myśl o tym zacisnęłaś wargi , nie za bardzo wiedziałaś o kogo jesteś zazdrosna. Zaczęło wypełniać cię poirytowanie , pod wpływem chwili wypaliłaś nie mal krzycząc - Skoro już znasz jej imię to może byś powiedział MI swoje ?

Oboje spojrzeli na ciebie zaskoczeni. Miałam wątpliwości, choć zawsze chciałam nią być. Zgodziłam się po jakiejś minucie. Sherlocka Holmesa TAk się zaczęło.


Z którym Huncwotem będziesz zbierał cukierki w Halloween? Czego nie możesz doczekać się bardziej? Ale cały czas bałam się, że mogę spieprzyc tym czymś opowiadanie.


Nie mówię, że zaraz to wplotę w opowiadanie, bo to by było trochę bez. Jak pisałam w notce poniżej, zaczynam nowe opowiadanie. Jednak (znowu) nie to obicane z Zaynem, a ponownie z Harrym. Czytasz na własną odpowiedzialność. Zabraniam kopiowania treści opowiadania i innych elementów.


HARSH jest wytworem mojej wyobraźni, a NIE tłumaczeniem. Ty musisz być tą dziewczyną o ktorej mówił nam Malik- odezwał się brunet z burząloków na głowie - Kim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty