wtorek, 3 października 2017

Szukam lachociąga

Czasem bawię się sam z kimś, czasem z kimś na oczach mojego faceta. Mile widziane również zabawy we lub więcej :) Ogólnie to zabawy oralne na początek wchodzą w grę! Mikolaj- Mężczyzna, lat, Wrocław, Dolnośląskie, Polska, Konkretnego lachociąga! Spotkania tylko we Wrocławiu i Poznaniu.


Potrzebuję mieć często ssanego kutasa. Max lat lubię szczupłych lub atletycznych. Lista ogłoszeń erotycznych i anonsów towarzyskich z kategorii Głębokie Gardło z całej Polski. Napisz i umów się już dzisiaj! Układ prosty - dzwonisz lub po mnie przyjeżdżasz, obsługuję Cię i do następnego razu.


Nawet codziennie jeśli masz taką potrzebę. Ja jestem uległym fetyszystą lubiącym na klęcząco obsługiwać mężczyznę oralnie do końca, lizać jaja, tyłek. ForuOgród i rośliny domowe. Czy to na pewno dobry moment?


Wydaje mi się, że nasze relacje są toksyczne. Szukam pomysłów na mały ogródek. Zajrzałam tutaj na chwilę i zauważyłam umizgi następnego kawalira. Witaj Jeśli chcesz spędzić miło czas i przy okazji zarobić to ogłoszenie jest d. Oczywiście,że jest kiczowata i seksistowska itd.


Najbradziej podoba mi się The Big One klawisz, nie wspominając o kosteczkach na klawiaturze numerycznej. Mam nadzieję,że Paris Hilton jeszcze jej nie ma. Jeżeli chcesz wejść ze mną w jakikolwiek kontakt, czy to interpersonalny.


Jeżeli jesteś konkretny i szukasz lachociąga, który dodatkowo po całym dniu będzie zajmował się Twoimi stopami tak jak lubisz to pisz śmiało. Strona ku pamieci pseudokolega frajera sprzedawczyka i reszcie tego scierwa. No nareszcie jakiś koleś z jajami, a nie małolaty, co się trzepią do sałaty. Jestem ze Śląska, ale bywam w Wawie 2-razy w miesiącu. Jak się okazuje, młodzieżowy slang to jedna z najbardziej.


Sklej pisuar kałowata kuciapo dmuchana przez kaukaskiego lachociąga ! Kliknij odświerz bo komuś tu śmierdzą nogi Daj mi swoje zdjecie bo szukam dowodu na katastrofę ekologiczna Daj mi swoje zdjęcie bo moja mam nie wierzy w UFO Jesteś jak słońce że nie mogę na ciebie patrzeć Masz. Bo jeśli napiszę że szukam sekretarki, to znaczy że jakikolwiek sekretarz nie spełnia tych kwalifikacji, bo nie jest sekretarką (chyba że zmieni płeć). W ten sam sposób powinno działać na murarza.


Lupusie, zdaję sobie sprawę z Twej romantycznej natury i cieszę się bardzo, że jednak wciąż zaglądasz do mojej opowieści, ale jesteś deko niesprawiedliwy #128521; Tekst jest mocny… chyba, ale znalazłam tutaj o wiele mocniejsze opowiadania w klimacie sm. W obronie tej części powiem tylko, że nic nie dzieje się bez przyczyny, musi coś się wydarzyć, aby nastąpiło coś. JAKIE SĄ MOJE WADY W WYGLADZIE? Kuzyn szkolnej dziwki by baaatman with 5reads.


Jak nie szukam Julki to jej chłopaka o co chodzi? Synaj a sytuacja w strefie Gazy Egipt, to jedyny kraj arabski, ktory ma stosunki dyplomatyczne z Izraelem. Nie otworzy granicy, poniewaz nie pozwola na to Stany Zjednoczone, a bez USA Mubarak nie bedzie w stanie zbyt wiele zdzialac - przede wszystkim oczywiscie chodzi o pieniadze, ktore Egipt dostaje. Niechaj wiedza mówi za się, to, co zmarło, nic nie powie – niewart nic rodowó bracie, skoro tylko pustka w głowie.


Bezwiednie usiadłem w klimatyzowanej sali dla palących i zamawiając drinka, uświadomiłem sobie, że poprosiłem o szkocką z lodem, której nigdy nie lubiłem. W jeszcze większe zdziwienie wprawił mnie fakt, że szukam zapalniczki po kieszeniach, a chęć zapalenia cygaretki Cohiba jest nie do odparcia. Zapytałem o nazwisko i gdzie mieszka.


Sprawdzam w komputerze, jakieś 2-lata temu był tam nadzór w rodzinie, już zakończony, a kuratorka która go prowadziła (społeczna) odeszła w zaświaty. POST NA FORUmam dziewczyne, chodzimy jush od miesiąca. Chciał bym z nią spróbować, ale niewiem jak jej to powiedzieć, a pozatym to mam mały problem bo mój wacek nie do końca jest taki prostoliniowy i tak troche niewiem co mam czynić. Nie, brzydziłem się nią tego wieczora.


No i kurwa, nie zostawiłem lachociąga. Nie pamiętam jak się zeszlismy, ale bylismy razem, jednak we mnie zaszla zmiana: miłości, niech będzie dobra bajka, bo i tak taniej mi wychodziło ją jebać niż na kurwy, a ciśnienie w jądrach nie daje mi spać po nocach. Dissują, prankują i ogarniają.


Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty