poniedziałek, 9 października 2017

Jak wygolic miejsce intymne

Golenie miejsc intymnych – jak uniknąć podrażnień? Skóra w okolicach bikini jest podatna na podrażnienia i skaleczenia, a bielizna jeszcze pogłębia stan zapalny. Depiluje miejsce intymne regularnie, ale nigdy nie do zera, nie jest to dla mnie problemem. Zawsze po goleniu smaruje się provag żelem, który łagodzi podrażnienia, pomaga utrzymać właściwe pH pochwy.


Jak golić miejsca intymne - alternatywy.

Kolejną metodą na pozbycie się włosków jest depilacja woskiem. W tym przypadku warto wybrać się do kosmetyczki, ponieważ niedoświadczenie w tego typu zabiegach, może skończyć się poparzeniem lub uszkodzeniem skóry. Po zwykłej maszynce jednorazowej będzie piekło, swędziało i mogą być krosty bo podrażni. Najlepsze do tego są kremy do okolic bikini, są takie specjalne i bardzo dobre. Nie wiem dlaczego to zrobiłam, i nie wiem skąd taki pomysł.


Kiedy wróciłam do domu strasznie mnie swędziało, praktycznie cały czas musiałam się drapać. Ale już z drugiej strony młodsza generacja coraz chętniej goli miejsca intymne, podążając za modą. Badania seksuologiczne wskazują, że golenie miejsc intymnych znacząco zwiększa poczucie atrakcyjności u kobiet i nawet jest w stanie polepszyć życie seksualne w związku.

Wiele z nas czuje się pewniej, higieniczniej i seksowniej bez. Czym i jak golić miejsca intymne? Lekarz rodzinny powinien poradzić, jakim kremem smarować podrażnione miejsce. Procto-Glyvenol to krem, który łagodzi. Według wielu mężczyzn najlepszym sposobem jest wygolenie najbliższych okolic penisa oraz moszny.


Jest to dosyć szybki i łatwy sposób, który pozwala nam kontrolować zamierzony efekt. Męskie włosy intymne potrafią być nierzadko nieznośne, po zgoleniu bardzo szybko odrastają i często w bolesny i swędzący sposób. Od nastolatków po dojrzałych mężczyzn po roku życia.


Myślę, że to wystarczająca (albo nawet za duża) liczba danych, żeby napisać coś sensownego. Na początku dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on. Co prawda, owłosienie ma za zadanie chronić narządy intymne przed drobnoustrojami, faktem jest jednak, że depilacja pozwala zachować higienę i przede wszystkim estetyczny wygląd. Depilacja okolic bikini wymaga więcej uwagi i wprawy niż depilacja innych części ciała.


Jeśli będziemy przeprowadzać ją w pośpiechu, bez odpowiednich. Fryzury intymne ;) - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.

To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jednak po kilku latach, dopiero zaczęłam depilować moje miejsce intymne i od razu poczułam różnicę, a przede wszystkim, wygodę (i miłe uczucie chłodu szczególnie latem).


Zauważyłam też, że mając wygoloną cipkę, moje doznania seksualne jakby się zwiększyły. Najmodniejsze fryzury intymne. Takie zestawienie niełatwo znaleźć w necie. Oto przegląd najmodniejszych fryzur i ozdób intymnych dla pań. Jeśli podczas porodu byłoby potrzebne nacięcie krocza, łatwiej zszywa się je, kiedy okolice intymne są wydepilowane.


Po szyciu krocza prostszą sprawą jest zdezynfekowanie rany. Jest to bardziej higieniczne, na włosach są bakterie, mocz. Kiedy po porodzie pojawi się krwawienie, kobiecie łatwiej utrzymać higienę miejsc intymnych. Bo tak jest o wiele lepiej i przyjemniej, nie wyobrażam kochać się z chłopakiem a tu włosy o fuj.


Gole co drugi dzień nogi, pod pachami, w miejsca intymne. Mam lat i jutro pierwszy raz ide do ginekologa i mam pytanie czy musze się wygolić w miejscu intymnym? Koleżanki mi nagadały, że tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty