piątek, 20 października 2017

Jak odnaleźć rodzinę w usa

Jakich informacji potrzebujesz, żeby odnaleźć rodzinę w USA. Minimum to nazwisko, imię i szacowany czas przyjazdu do USA. Nie musi być dokładny rok, ale raczej pojęcie czy było to pod koniec.


Pastor z Valley Center w Kansas w USA obronił swoją rodzinę przed włamywaczem, strzelając do niego z broni palnej. Często otrzymujemy zapytania, jak odnaleźć w Stanach znajomych lub krewnych.

Poniżej podajemy kilka z nich. Wyszukiwarki internetowe Przy korzystaniu z internetowych wyszukiwarek genealogicznych czy książek telefonicznych pamiętać należy o tym, że nie jest to. Tajemnicza szuflada babci – to ona pomogła odnaleźć rodzinę w USA! Moje zainteresowanie genealogią wzięło swój początek od babcinej szuflady.


Byłam jeszcze smarkulą niewiele interesującą się przeszłością… Zaczęło się niewinnie – babcia wyjęła z szuflady starą, dość już. Mnóstwo Polaków wyjechało do USA w latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych, osiemdziesiątych. Jedni za chlebem, inni z politycznych powodów.

Wielu ich krewnych, którzy pozostali w Polsce a także są rozsiani po Stanach Zjednoczonych, zastanawia się dzisiaj, czy imigranci wciąż żyją, czy pozostawili po sobie spadek. Czy genealogia jest ciężkim kawałkiem chleba? Okazuje się, że nie tak bardzo.


Czasem szukamy krewnych latami i nie możemy natrafić na ciekawe informacje, a czasem możemy odnaleźć krewnych nawet tych za Oceanem w mgnieniu sekundy! Tak to właśnie było w przypadku Mariusza, który dzięki funkcji Smart Matches na MyHeritage odnalazł krewnych w USA! Pochodził z Wąbrzeźna gdzie miał swoją firmę farmaceutyczna w której wytwarzał leki firma nazywała sie DONATOL. Wstęp będzie krótki i konkretny.


Witam, proszę o radę, jak rozpocząć poszukiwania krewnych w USA. Jakie instytucje udzielają informacji? Może ktoś ma doświadczenie i udało mu się odnaleźć bliskich?


Dramat w reżyserii debiutującego w pełnym metrażu Gartha Davisa. Adaptacja autobiograficznej książki pt. Daleko od domu” autorstwa Saroo Brierleya we współpracy z Larrym Buttrosem.


Oscarów, w tym dla najlepszego filmu oraz dla grających główne role Deva Patela, znanego z „Slumdog. W tym poście znajdziesz podpowiedzi jak odnaleźć zaginioną rodzinę, przodków, znajomych w Stanach.

Podaję tu linki do kilku miejsc w Internecie, od których warto rozpocząć. Jak znaleźć biologiczną rodzinę ? Mój akt urodzenia został sporządzony na podstawie nieprawdziwych danych. W dokumencie wystawionym przez położną, która była przy moim urodzeniu zostały wpisane dane osobowe matki adopcyjnej, a nie biologicznej.


W identycznej sytuacji jest moja kuzynka - obie jesteśmy z nielegalnej adopcji. Mam problem i nie wiem jak go rozwiazac? Do otwarcia sprawy spadkowej w sadzie musze odnalezc rodzine z ktora nie mam kontaktu,dodam jeszcze ze znam tylko ich imiona i nazwiska oraz miejscowosc w ktorej prawdopodobnie mieszkaja. Jeśli chodzi o moją rodzinę w USA, to na chwilę obecną od przeszło lat w Chicago mieszka moja ciotka Wanda, która w latach osiemdziesiątych wyszła za Amerykanina, polskiego pochodzenia, jednakże nie długo potem się rozwiodła, a kilka lat później założyła nową rodzinę, co roku odwiedza z rodziną Polskę. Jak mogę znaleźć osobę, znając jej imię, nazwisko, miasto, w którym mieszka i datę urodzenia?


Chodzi mi o znalezienie konkretnej osoby, może nawet nie o jej adres, ale o sprawdzenie czy ta osoba nadal żyje i czym się zajmuje. Kiedy w amerykańskiej szkole nauczycielka zapytała Williama skąd pochodzi - nie wiedział. Wiedział tylko, że jego dziadkowie przybyli z Polski do USA.


Po tym wydarzeniu postanowił odnaleźć swoją rodzinę. Krewnych odnalazł w Kaczakach. W moim przypadku po kilku miesiącach otrzymałem od nich wiadomość, że ukraiński odpowiednik naszego PCK odszukał w Kijowie wnuczkę starszego brata mojego dziadka. Kolejnego roku odbyłem bardzo owocną podróż do Kijowa. Poznałem kuzynkę, jej rodzinę, no i wzbogaciłem archiwum w cenne informacje.


Większość rodzin z USA używa samochodu na co dzień, a więc i Au Pair będzie potrzebowała samochodu do swoich codziennych zadań. W związku z tym większość agencji w USA wymaga od swoich aplikantek prawa jazdy w celu szybszego znalezienia dla nich odpowiednich rodzin goszczących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty